Introductie

Ben jij een echte teamspeler & streef jij altijd naar een mate van hoge klanttevredenheid ? Bekijk dan onze vacature voor Medewerker Verzekering Service Fleet en wie weet hoor jij binnenkort bij ons team.


Organisatie

Allianz is the HOME for those who DARE!

Over Allianz in de Benelux

Allianz is een wereldleider in verzekeringen en financiële dienstverlening, met een aanwezigheid in meer dan 70 landen en meer dan 140.000 medewerkers in dienst van ruim 86 miljoen klanten. In de Benelux biedt Allianz, via adviseurs, verzekeringsproducten en -diensten voor particulieren, zelfstandigen, het MKB en grote ondernemingen. Allianz in Nederland bedient meer dan 1,3 miljoen klanten met behulp van distributiepartners en haar direct writer Allsecur. Allianz heeft in Nederland circa 1.000 medewerkers en een omzet van € 1,1 miljard. Allianz bedient in België en Luxemburg meer dan 900.000 klanten, heeft ruim 950 medewerkers en een omzet van € 2,1 miljard.

Durf dus gerust! Kom bij Allianz werken en versterk ons team.

Functie

De medewerker Verzekering Service Fleet verzorgt als teamspeler de polisopmaak en acceptatie van particuliere schadeverzekeringen en zakelijke motorrijtuigverzekeringen binnen het collectieve segment.

Je maakt deel uit van een enthousiast servicegericht team en onderhoudt op professionele wijze contact met collega’s, (eind)klanten en het intermediair. Samenwerken, optimale dienstverlening en resultaatgericht zijn onze kernwaarden.

Taken en verantwoordelijkheden

• Dagelijks telefonisch contact met de eindklant, waarbij offertes afgegeven worden, verzekeringen worden afgesloten en wijzigingen voor de polis worden genoteerd

• Draagt zorg voor het correct opmaken en accepteren van particuliere schadeverzekeringen in het collectieve werknemers/affinity/automotive segment

• Verwerkt mutaties op bestaande polissen volgens vastgestelde procedures

• Completeren van dossiers, waaronder het telefonisch en/of schriftelijk opvragen van ontbrekende gegevens bij het intermediair of de eindklant

• Controleren op nauwkeurigheid van gegevens en de gestelde dekkingen aan de hand van gestelde richtlijnen en corrigeert waar nodig

• Signaleert kansen die de dienstverlening (processen, klantbediening) en de samenwerking kunnen verbeteren en stemt deze af met de leidinggevende

• Onderhoudt op professionele en klantgerichte wijze contact met collega’s (acceptatie), tussenpersonen en (eind) klanten

Functie eisen

Wat kan jij ons bieden?

• MBO werk- en denkniveau

• In het bezit van WFT Schade Particulier

• Actuele kennis van automatiseringssystemen Mainframe, AllianzNet, Colimbranet, Filenet en MS Office

• Je bent nauwkeurig, servicegericht tijdens klantcontact en een echte teamplayer die van aanpakken weet

• Flexibele instelling en bereidheid tot het werken volgens rooster met wisselende diensttijden

Aanbod

Jij bent onderdeel van de Verzekering Service en werkt in Rotterdam. Het betreft een Fulltime functie.

Dit kun je nog meer verwachten:

• Werken in een dynamische omgeving bij Allianz, wereldleider in bijstand en verzekeringen

• Aangename werksfeer

• De vrijheid en zelfstandigheid die jij wenst

• Brede ontwikkelingsmogelijkheden in een meertalige Benelux-organisatie

• Gelegen in hartje Rotterdam op de Coolsingel

Inlichtingen

Spreekt bovenstaande functie jou aan?

Solliciteer dan snel via de onderstaande button en kom te weten wat jouw mogelijkheden zijn bij Allianz!

Heb je vragen over deze functie? Neem dan contact op met onze recruiter: Stephanie Kosten via 0638761151.