Introductie

Ben jij klantvriendelijk, oog voor details en heb je een passie voor HR? Ga dan aan de slag als HR Operations Officer bij Allianz en til samen met het team de service tot een hoger niveau. Een uitdaging die je niet mag missen!


Organisatie

Allianz is the HOME for those who DARE! Een bedrijf dat je stimuleert om initiatief te nemen, waar je kan groeien en actief bij kan dragen aan de versterking van onze positie als wereldleider. Door oprecht te geven om mensen – zowel de 85 miljoen particuliere en zakelijke klanten als de meer dan 142.000 werknemers – bevordert Allianz een cultuur waarin medewerkers alle kansen krijgen om samen te werken, goed te functioneren, een excellente service te leveren en in te spelen op trends in de business en de uitdagingen voor de toekomst. Onze grootste ambitie is een vertrouwensrelatie op te bouwen en een partner te zijn van onze klanten zodat zij kunnen groeien. Durf dus gerust! Kom bij Allianz werken en versterk ons team.

Functie

Jouw werkdag bestaat uit…

Je maakt onderdeel uit van het HR Operations team. Samen met je collega’s streef je ernaar de beste te zijn in je vakgebied. Je beantwoordt dagelijks op professionele en servicegerichte wijze de vragen van de (interne) klanten. Hierbij weet jij zowel persoonlijk als schriftelijk helder te communiceren met als gedachtegang ‘in één keer goed’. Als HR Operations Officer ga jij je voornamelijk bezighouden met ondersteunende, administratieve en operationele HR-taken.

Een greep uit de werkzaamheden

• Eerste aanspreekpunt voor medewerkers en management op het gebied van HR processen en arbeidsvoorwaarden;

• Zelfstandig verwerken van personeelsmutaties (opstellen arbeidsovereenkomsten, verzorgen van interne en externe mobiliteit etc.);

• Participeren in projecten ter vergroting van de efficiency en klantvriendelijkheid;

• Signaleren van in- en externe veranderingen welke een impact (kunnen hebben);

• Voeren van arbeidsvoorwaardengesprekken en ontvangen van medewerkers op hun eerste werkdag.

Functie eisen

Wat kan jij ons bieden?

• Ten minste in het bezit van een HBO diploma in relevante richting;

• Werkervaring binnen HR in een administratieve functie;

• Klantvriendelijk: je loopt graag een stapje harder om je interne en externe klant te helpen;

• Relatiegericht: je bent in staat om een goede verstandhouding op te bouwen met een grote diversiteit aan klanten en verwachtingen op juiste wijze te managen;

• Proactief: je durft verbetersuggesties te doen en door te vragen om zaken helder te krijgen;

• Nauwkeurig in de uitvoering van de werkzaamheden en het omgaan met gevoelige informatie;

• Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Aanbod

Wat kan jij ons bieden?

• Ten minste in het bezit van een HBO diploma in relevante richting;

• Werkervaring binnen HR in een administratieve functie;

• Klantvriendelijk: je loopt graag een stapje harder om je interne en externe klant te helpen;

• Relatiegericht: je bent in staat om een goede verstandhouding op te bouwen met een grote diversiteit aan klanten en verwachtingen op juiste wijze te managen;

• Proactief: je durft verbetersuggesties te doen en door te vragen om zaken helder te krijgen;

• Nauwkeurig in de uitvoering van de werkzaamheden en het omgaan met gevoelige informatie;

• Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Inlichtingen

Spreekt bovenstaande functie jou aan?

Solliciteer dan onmiddellijk via de onderstaande button en kom te weten wat jouw mogelijkheden zijn bij Allianz!

Heb je vragen over deze functie? Neem dan contact op met onze recruiter:

Stephanie Kosten

Corporate Recruiter

T: +31 (0)6 38 76 11 51