Introductie

Ben jij op zoek naar een positie waarin jij jezelf bezighoudt met het beoordelen van de impact op wijzigingsverzoeken van het huidige applicatielandschap? Daarnaast ben jij het aanspreekpunt voor en coördinator naar de business. Interessant?

Misschien is de rol als Functioneel Beheerder Automotive iets voor jou!


Organisatie

Allianz is the HOME for those who DARE!

Een bedrijf dat je stimuleert om initiatief te nemen, waar je kan groeien en actief bij kan dragen aan de versterking van onze positie als wereldleider. Door oprecht te geven om mensen – zowel de 85 miljoen particuliere en zakelijke klanten als de meer dan 142.000 werknemers – bevordert Allianz een cultuur waarin medewerkers alle kansen krijgen om samen te werken, goed te functioneren, een excellente service te leveren en in te spelen op trends in de business en de uitdagingen voor de toekomst. Onze grootste ambitie is een vertrouwensrelatie op te bouwen en een partner te zijn van onze klanten zodat zij kunnen groeien.

Durf dus gerust! Kom bij Allianz werken en versterk ons team.

Functie

Jouw werkdag bestaat uit

Als Functioneel Beheerder Automotive houd jij je bezig met het beoordelen van ingediende wijzigingsverzoeken op nut en noodzaak en de impact op het huidige applicatielandschap. Andere werkzaamheden zijn:

  • Je neemt deel aan het Client Success management overleg waarin je IT vertegenwoordigt en waarbij de behoeftes van de business worden gefilterd en geprioriteerd.
  • Je onderhoudt contact met externe(beheer)partijen en opdrachtgevers voor het doorvoeren
  • van de gewenste aanpassingen binnen de grenzen van het beschikbare budget en tijd.
  • Je zorgt ervoor dat de huidige applicaties functioneel operationeel blijven en verleent
  • gebruikersondersteuning.
  • Het maken van een functioneel ontwerp en impact analyse
  • Je bent het aanspreekpunt voor en coördinator naar de business.

Functie eisen

Wat kan jij ons bieden?

Je bent resultaat- en klantgericht, flexibel en denkt in oplossingen. Ook ben jij veranderings- en innovatie gedreven en sterk in het coördineren van projecten. Verder heb jij:

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal 3 jaar ervaring op het gebied van (acceptatie)testen uitvoering
  • Minimaal 3 jaar ervaring in schadeverzekeringen
  • Minimaal 3 jaar ervaring in IT

Aanbod

Wat krijg je ervoor terug?

Jij bent onderdeel van de afdeling IT en werkt in Rotterdam. Het betreft een Fulltime functie.

Dit kun je nog meer verwachten:

  • Werken in een dynamische omgeving bij Allianz, wereldleider in bijstand en verzekeringen
  • Aangename werksfeer
  • De vrijheid en zelfstandigheid die jij wenst
  • Brede ontwikkelingsmogelijkheden in een meertalige Benelux-organisatie
  • Gelegen in hartje Rotterdam op de Coolsingel
  • Goed salarispakket en uitstekende arbeidsvoorwaarden

Inlichtingen

Spreekt bovenstaande functie jou aan?

Solliciteer dan snel via de onderstaande button en kom te weten wat jouw mogelijkheden zijn bij Allianz!

Heb je vragen over deze functie? Neem dan contact op met onze recruiter:

Stephanie Kosten

Corporate Recruiter

T: +31 (0)6 38 76 11 51